Handelsbetingelser pr. 15 marts 2018

Betaling

NORTHERN WORKSHOPS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard og American Express.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

NORTHERN WORKSHOPS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering

NORTHERN WORKSHOPS afsender ordrer inden for 3 hverdage, efter ordren er bekræftet.

Der leveres med GLS enten direkte til husstanden eller til nærmeste GLS Pakkeshop.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

NORTHERN WORKSHOPS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Northern Workshops
Att: Hans Christian Strikert
Højlundsparken 35
8355 Solbjerg

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop, men der gøres særligt opmærksom på at der ikke er fortrydelsesret på produkter som specialproduceres efter kunden ønske såsom plakater, fremkaldelse, m.fl.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på hc@strikert.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


Klagemuligheder – oversigt og links:

Klager forsøges at videst udstrækning løst mellem NORTHERN WORKSHOPS og kunden. Alle klager skal indgives skrifteligt via mail til hc@strikert.dk for, at have den nødvendige historik på klagen. Klager bliver behandlet inden for 3 hverdage efter modtagelse medmindre andet aftales.

Har du en klage over et produkt, købt i min webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse min e-mail adresse: hc@strikert.dk